
Екипът на Твоят Дом търси своя офис асистент.
Станете част от екипа, който не счита възрастта за пречка, възнаграждава лоялността и предлага сигурност. Това е мястото, на което ще работите.
Изисквания към кандидатите
- Комуникативност, организационни умения и способност за определяне на приоритети;
- Умения за работа в екип;
- Дипломатичност и коректност;
- Отношение към детайлите и аналитично мислене;
- Силни организаторски умения и инициативност;
- Готовност за поемане на отговорност;
- Отлични умения за работа с Microsoft Office и интернет.
Отговорности
- Подпомагане дейността на управителя на дружеството;
- Координиране работата на екипа;
- Водене на офис кореспонденцията – телефонни обаждания, поща и e-mail;
- Работа с база данни и офис техника;
- Подготвяне на административна документация;
- Администриране и архивиране на документацията на дружеството;
- Текущо подсигуряване на необходимите офис консумативи.
Предлагаме ви
- Динамична и предизвикателна работа в компания с амбициозен колектив от професионалисти в областта на недвижимата собственост;
- Работа в комфортна работна среда в утвърдена в сегмента си компания.
Дългосрочен ангажимент.
Предимства
- Опит в работата като офис асистент;
- Владеене на английски език.
Ако това предложение за работа ви интересува, изпратете ни автобиография и мотивационно писмо на welcome@yourhome.bg и ние ще се запознаем с тях.
Ще се срещнем с тези от вас, чийто профил е най-близък до нашите очаквания.
Държим много на конфиденциалността, затова можете да ни се доверите!