Екипът на Твоят Дом търси своя офис асистент.

Станете част от екипа, който не счита възрастта за пречка, възнаграждава лоялността и предлага сигурност. Това е мястото, на което ще работите.

Изисквания към кандидатите

  • Комуникативност, организационни умения и способност за определяне на приоритети;
  • Умения за работа в екип;
  • Дипломатичност и коректност;
  • Отношение към детайлите и аналитично мисленe;
  • Силни организаторски умения и инициативност;
  • Готовност за поемане на отговорност;
  • Отлични умения за работа с Microsoft Office и интернет.

Отговорности

  • Подпомагане дейността на управителя на дружеството;
  • Координиране работата на екипа;
  • Водене на офис кореспонденцията – телефонни обаждания, поща и e-mail;
  • Работа с база данни и офис техника;
  • Подготвяне на административна документация;
  • Администриране и архивиране на документацията на дружеството;
  • Текущо подсигуряване на необходимите офис консумативи.

Предлагаме ви

  • Динамична и предизвикателна работа в компания с амбициозен колектив от професионалисти в областта на недвижимата собственост;
  • Работа в комфортна работна среда в утвърдена в сегмента си компания.
    Дългосрочен ангажимент.

Предимства

  • Опит в работата като офис асистент;
  • Владеене на английски език.

 

Ако това предложение за работа ви интересува, изпратете ни автобиография и мотивационно писмо на welcome@yourhome.bg и ние ще се запознаем с тях.

Ще се срещнем с тези от вас, чийто профил е най-близък до нашите очаквания.

Държим много на конфеденциалността, затова можете да ни се доверите!