Екипът на Твоят Дом търси своя офис асистент.

Станете част от екипа, който не счита възрастта за пречка, възнаграждава лоялността и предлага сигурност. Това е мястото, на което ще работите.

Изисквания към кандидатите

Комуникативност, организационни умения и способност за определяне на приоритети.
Умения за работа в екип.
Дипломатичност и коректност.
Отношение към детайлите и аналитично мисленe.
Силни организаторски умения и инициативност.
Готовност за поемане на отговорност.
Отлични умения за работа с Microsoft Office и интернет.

Отговорности

Подпомагане дейността на управителя на дружеството.
Координиране работата на екипа.
Водене на офис кореспонденцията – телефонни обаждания, поща и e-mail.
Работа с база данни и офис техника.
Подготвяне на административна документация.
Администриране и архивиране на документацията на дружеството.
Текущо подсигуряване на необходимите офис консумативи.

Предлагаме ви

Динамична и предизвикателна работа в компания с амбициозен колектив от професионалисти в областта на недвижимата собственост.
Работа в комфортна работна среда в утвърдена в сегмента си компания.
Дългосрочен ангажимент.

Предимства

Опит в работата като офис асистент.
Владеене на английски език.

 

Ако това предложение за работа ви интересува, изпратете ни автобиография и мотивационно писмо на welcome@yourhome.bg и ние ще се запознаем с тях.

Ще се срещнем с тези от вас, чийто профил е най-близък до нашите очаквания.

Държим много на конфеденциалността, затова можете да ни се доверите!